Förmedlare inom Sakförsäkring i Stockholm

Säkra växer och söker nu en kommunikativ, relationsskapande och affärsmässig Sakförmedlare till vårt team i Stockholm. Troligen är du i liknande bransch idag med förmedling av försäkringar, företagsrådgivning eller motsvarande verksamhet. Nu finns öppningen för nästa steg i din karriär.

Om Säkra

Säkra är ett kunskapsföretag som erbjuder kvalificerad försäkringsförmedling och finansiell rådgivning för både privatpersoner och företag. Säkra har idag en stark position med nöjda kunder och en tydlig lokal förankring.

Säkra är ett av Sveriges största försäkringsförmedlarbolag med drygt 60 kontor över hela Sverige och som med sina 350 medarbetare verkar för hög kompetens, kvalitet och god service.

Säkra är inte som alla andra bolag i branschen. Vi söker oss gärna andra vägar för att få nya perspektiv på hur våra produkter och tjänster ska kunna utvecklas på ett modernt och spännande sätt. Detta gäller såväl produktinnehåll, arbetsmetoder och interaktion med kunder för att skapa unika kundupplevelser.

Du kommer till en entreprenörsdriven organisation som alltid har kunden i åtanke och ser till dennes bästa. Säkra tänker långsiktigt och har uthållighet i allt vi företar oss. Detta tillsammans med mervärde i form av gedigen kunskap och tillgång till Säkras stora förmedlarnätverk har skapat förtroende hos våra kunder i över 35 år.

Om tjänsten

Din roll som Sakförmedlare innebär att du kommer att tilldelas en befintlig kundstock med fokus på att utveckla den affären. Du kommer att ha mycket kundkontakt, främst över telefon och mail, men även fysiska möten vilket innebär en del resande, främst i Stockholmsområdet. Större delen av våra kunder är medelstora privatägda bolag där vi bistår med att skapa ett tryggt försäkringsupplägg.

Vi erbjuder ett roligt och stimulerande arbete med goda utvecklingsmöjligheter i en intressant bransch som står inför ständig utveckling. Säkrakoncernen anordnar löpande konferenser och internutbildningar för att trygga kompetensutveckling och främja samverkan mellan kontoren.

Vem är du?

För att trivas hos oss ska du ha stark drivkraft och en positiv inställning - där andra ser problem ser du lösningar. Du ska kunna agera snabbt, effektivt och tillförlitligt samtidigt som du alltid har våra kunders bästa för ögonen. Du tycker om att arbeta i team men har även förmågan att driva egna projekt från start till mål. Rollen erbjuder dig möjlighet att sätta din egen prägel på arbetet.

Du har mångårig erfarenhet av företagsrådgivning och är väl förtrogen med företagarens vardag. Du har IFU-diplom eller motsvarande utbildning/erfarenhet för sakförsäkring. Du är strukturerad och van att arbeta med datorn som ett arbetsredskap, vi arbetar i CRM-systemet LEO. Du behärskar både svenska och engelska väl i såväl tal som skrift.

Frågor om tjänsten

Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Kristoffer Nilsson 076 00 00 889

Ansökan

Skicka in CV och personligt brev till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Urval sker löpande. Sista ansökningsdag är 1/9

Välkommen med din ansökan!

Säkra AB, Box 5775, 114 87 Stockholm

Säkra AB, Box 5775, 114 87 Stockholm
Cookiepolicy | Behandling av personuppgifter
Copyright © 2022