Rekrytering

Administratör inom Liv- och Pensionsförsäkring i Stockholm

Är du en lagspelare som söker ett jobb där du får stort eget ansvar, flexibilitet och utvecklingsmöjligheter? Då har vi det för dig!

Säkra är ett kunskapsföretag som erbjuder kvalificerad försäkringsförmedling och finansiell rådgivning för både privatpersoner samt små och medelstora företag med specifika behov. Säkra har idag en stark position med nöjda kunder och en tydlig lokal förankring.

Om tjänsten

Som administratör har du mycket kundkontakt. Du kommer att administrera och hjälpa våra kunder inom liv- och pensionsförsäkringar. Arbetet består av varierande arbetsuppgifter av administrativ karaktär.

Vi söker dig som tycker om kundkontakt, är serviceinriktad, noggrann, strukturerad och tar ansvar för ditt arbete. Du bör ha god datavana och ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Många av våra kunder är engelskspråkiga så goda kunskaper i engelska är meriterande.

Du bör ha god försäkringskunskap och en grundutbildning inom liv- och pensionsförsäkring. Tidigare erfarenhet av arbete som livadministratör är meriterande.

Tilltänkt start är omgående.

Ansökan

Välkommen med din ansökan till Carolin Moberg, 08-665 36 95 Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den..
Urval sker löpande.

Säkra
Box 16247
103 24 Stockholm
  08-590 000 75
  Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Säkra är ett av Sveriges största varumärken inom försäkringsförmedling och finansiell rådgivning – för privatpersoner, företagare och offentlig sektor. Säkra omfattar ett 60-tal förmedlarbolag över hela landet som med sina ca 200 medarbetare verkar för aktuell kompetens, hög kvalitét och god service. Säkras försäkringsförmedlare och finansiella rådgivare är godkända av bl a Finansinspektionen, Insuresec och SwedSec samt är registrerade hos Bolagsverket.

Säkra använder kakor (cookies) på sakra.se för att samla in statistik om webbplatsen.
LÄS MER JAG ACCEPTERAR KAKOR